چگونه در پینترست فالوور بگیرم؟

آموزش پینترست

Pinterest با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است و ما در این مطلب به آموزش پینترست و نحوه رشد در آن پرداخته ایم. پلتفرم پینترست در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ تجارت یا برند شخصی می باشد. گزارش ها نشان می دهند که سالانه آمار افزایش فالوور در پینترست 2.5 برابر افزایش یافته است. این بدان معناست که شرکت هایی که در پینترست به فروش می پردازند، بازدهی مثبتی داشته اند.

علاوه بر این، در سه ماهه چهارم سال، پینترست 26 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته داشته است. همچنین 4 درصد افزایش سالانه در کاربران فعال ماهانه را به ثبت رساند. این نشان می دهد که Pinterest مکانی پر رونق برای افراد و شرکت هایی است که به دنبال گسترش حضور آنلاین خود هستند.

اگر شما هم می خواهید از این فضای در حال رشد و پر رونق استفاده کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

افزایش بازدید در پینترست

برای افزایش بازدید و فالوورها در پینترست، باید رویکردهای زیر را در پیش بگیرید.

بوردهای شخصی را ارتقا دهید

همه ما افراد پرمشغله ای هستیم. از این رو نمی توانیم وقت گرانبهای خود را با نگاه کردن به کل مشخصات فردی که محتوایی مخالف سلیقه ما دارد، تلف کنیم. بیشتر مردم ترجیح می دهند پین هایی را درباره موضوعات مورد علاقه خود تماشا کنند، نه اینکه به حساب های شخصی هر فرد بروند. به همین دلیل است که بهبود بوردهای شخصی می تواند یک استراتژی موثر باشد.

به جای تبلیغ نمایه Pinterest خود، می توانید با تبلیغ محبوب ترین بوردهای خود فالوور دریافت کنید. فقط به صفحه خود بروید و موفق ترین آنها را پیدا کرده و سپس تبلیغ نمایید. این یک راه عالی برای افزایش فالوور در پینترست است.

مسابقات را اجرا کنید

بسیاری از مردم از مسابقات رسانه های اجتماعی لذت می برند که تبلیغ آنها در پینترست بسیار آسان است. برای مثال، می توانید برای دریافت جایزه، مکانیزم وارد کردن و تکرار کد پین کاربر را تعیین کنید. همچنین می توانید از ابزاری مانند Rafflecopter برای دادن چند پست اضافی به افرادی که شما را در Pinterest دنبال می کنند، استفاده نمایید. شیوه اجرای مسابقه مهم نیست، در هر صورت این یک راه سریع و آسان برای جلب توجه به حساب خود و فالوورهای بیشتر است.

مشخص کردن موضوعات پست خود
مشخص کردن موضوعات پست خود

از کلمات کلیدی، عناوین توصیفی و هشتگ استفاده کنید

برای افزایش فالوور در پینترست باید کلمات کلیدی و هشتگ های مربوط به حوزه خود را بیابید. رقبا را با استفاده از بخش «جستجو» بررسی کرده و کلمات کلیدی مربوط به خود یا نام تجاری خود را پیدا کنید. اگر متوجه شدید که تنها چند بورد در نتیجه جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر هستند، باید کلمه کلیدی خود را عوض نمایید. به سراغ کلماتی بروید که نتایج جستجوی بیشتری دارند. کلمات کلیدی بلند و موضوعات پرطرفدار معمولاً هنگام انتخاب یک کلمه کلیدی معیار مطمئنی هستند.

همچنین توضیحات جذابی برای تصاویر خود بنویسید. باید چیزی شخصی و جالب باشد، نه فقط توضیحات عمومی، سرد و خسته کننده که در صفحه هر محصولی پیدا می کنید. همچنین هشتگ ها را فراموش نکنید. آنها باید به شما کمک کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. بیشتر کاربران در بخش جستجو از هشتگ ها استفاده می کنند.

دنبال کردن افراد دیگر در حوزه خود
دنبال کردن افراد دیگر در حوزه خود

سایر کاربران را دنبال کنید

در آموزش پینترست، دنبال کردن افراد دیگر، تاکتیک اصلی برای جذب فالوور به تنهایی است. مثلا اگر هر هفته 5-10 نفر را فالو کنید، تعدادی از آنها شما را فالو می کنند. این نرخ رشد پایدار خوبی را برای مخاطبان شما فراهم می کند. افرادی را برای دنبال کردن انتخاب کنید که محتوای جالب و مربوط به علایق و حوزه شما داشته باشند.

برای بررسی تعداد فالوورهای خود، کافی است به My Pinterest بروید و روی “### Followers” کلیک کنید.

نظر دهید

فید Pinterest خود را مرور کرده و با گذاشتن یک پیام ساده مانند «عالی» یا «چقدر حرفه ای»، با افراد تعامل کنید. نشان دهید که واقعا به این موضوع علاقه مند هستید و پین شخص را دوست دارید. سعی نکنید که تنها بازدیدکنندگان را به حساب خود جذب کنید. این باعث می شود که مردم به دیدن صفحه شما رفته و شاهد افزایش فالوور در پینترست خود باشید.

لطفا توجه کنید که اضافه کردن نظرات بیش از حد در Pinterest هرزنامه محسوب می شود. این امر ممکن است منجر به مسدود شدن حساب شما شود. سعی کنید صمیمانه نظر بگذارید. علاوه بر کامنت گذاشتن، باید عکس های کاربران مختلف مورد علاقه خود را نیز پرینت نمایید. همچنین، به ویژه هنگامی که سعی در تبلیغ یک شرکت دارید، سایر کاربران را با استفاده از “@username” در توضیحات تگ کنید. با ارتباط با سایر شرکت ها و متخصصان، می توانید دامنه دسترسی خود را گسترش داده و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

تعامل با افراد حوزه خود
تعامل با افراد حوزه خود

از تعطیلات / مناسبت های خاص به نفع خود استفاده کنید

اگر به دنبال یک راه سریع افزایش فالوور در پینترست هستید، از تعطیلات آینده یا مناسبت های خاص استفاده کنید. این می تواند تزئینات هالووین، کریسمس یا سال نو باشد. برای مثال، در روز ولنتاین تزئینات یا ایده کادوی مناسب پست کنید. صرف نظر از رویداد، ایجاد یک تابلو به طور خاص برای تعطیلات یا مناسبت ها می تواند باعث افزایش بازدید در حساب شما شود.

یک دکمه Pinterest به وبسایت خود اضافه کنید

این یک تکنیک ساده دیگر است که باید از آن استفاده کنید. دکمه Pinterest، بازدیدکنندگان وبسایت را به صفحه شما هدایت می کند که به نوبه خود فالوورهای جدیدی را جذب می نماید. اگر وب سایت پر بازدیدی دارید، این می تواند بسیار مفید باشد.

می توانید این کار را با قرار دادن یک دکمه در مکان های برجسته وب سایت و وبلاگ خود مانند هدر، فوتر، نوار کناری و … انجام دهید. بدین طریق افراد می توانند به راحتی صفحه برند شما را پیدا کرده و به دنبال کننده های شما تبدیل شوند. می توانید این دکمه را با استفاده از صفحه ویجت ساز Pinterest ایجاد کرده یا یک دکمه سفارشی مطابق با برند خود ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقالات آموزش پینترست را در سایت ما بررسی نمایید.

اشتراک گذاری صفحه پینترست در شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه پینترست در شبکه های اجتماعی

صفحه خود را در سایر حساب های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

معرفی Pinterest شما در تمام حساب های شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و توییتر، قطعا به جذب فالوور کمک می کند. از طرف دیگر، می توانید از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ تابلوهای Pinterest خود استفاده کنید.

به گروه ها بپیوندید

یکی دیگر از راه های سریع برای افزایش فالوور در پینترست، مشارکت در انجمن های گروهی محبوب است. وقتی پست های باکیفیت را به این تابلوها اضافه می کنید، تعداد زیادی از فالوورهای آنها می توانند فالوور شما شوند. همچنین، بورد گروه های محبوب را جستجو کنید و مدتی را صرف ایجاد روابط با صاحب بورد یا سایر اعضا نمایید. پس از آشنایی با یکدیگر از آنها بخواهید که شما را به بورد دعوت کنند.

معرفی صفحه پینترست در وبسایت
معرفی صفحه پینترست در وبسایت

تصاویر اصلی را ارسال کنید

به نظر می رسد که 80٪ از محتوای پینترست repin است، به این معنی که تنها 20٪ محتوای اصلی است. ارسال محتوای اصلی مانند اینفوگرافیک ها یا نقل قول ها با تصاویر، یک راه عالی برای نمایش تابلوی شما در فضای باز می باشد.

شما باید یک متصدی باشید و نه تنها محتوایی ایجاد کرده، بلکه محتوایی را منتشر کنید که نشان دهنده شما یا برندتان باشد. با عضویت در گرایش هایی که در جایگاه شما هستند، می توانید با سایر اعضای پینترست که همان علایق شما را دارند، ارتباط بگیرید. بدین ترتیب شاهد افزایش فالوور در پینرتست خود خواهید بود.

شخصی سازی فید خود متناسب با حوزه مورد علاقه
شخصی سازی فید خود متناسب با حوزه مورد علاقه

جمع بندی

پینترست یک فضای عالی برای به اشتراک گذاری محصولات، آموزش، ایده و هنر می باشد. خوشبختانه این شبکه هنوز به اندازه اینستاگرام در کشور ما شناخته نشده است. شاید تعجب کنید که این مسئله چطور می تواند خوشایند باشد. پاسخ این است که هم اکنون، فضای رقابت برای شما آسان تر بوده و به راحتی می توانید خود را تثبیت کنید. با رشد برند یا صفحه خود در پینترست، می توانید به یکی از صفحات معروف این شبکه در آینده تبدیل شوید. هم اکنون می توانید به خوبی ریشه های خود را در این زمین حاصل خیز، تقویت کنید.

اگر قصد دریافت آموزش پینترست یا کمک برای رشد در این فضا را دارید، به سایت آژانس تبلیغاتی ایان مراجعه نمایید. تخصص ما، رشد برند شما در شبکه های اجتماعی گوناگون است.

خدمات مرتبط:

طراحی گرافیکی

عکاسی تبلیغاتی

مقالات مرتبط:

سئو محصولات ووکامرس و رسیدن به جایگاه اول سرچ گوگل

راه های تجزیه و تحلیل کمپین تبلیغاتی

پیام بگذارید