آموزش بهینه سازی و طراحی سایت در شاهرود

طراحی سایت در شاهرود

یکی از نقاط قوت کسب و کار های امروزی، حضور قوی و فعال در فضای اینترنت است. در کنار فعالیت در شبکه های اجتماعی، داشتن سایت مهم ترین قدم برای شروع آنلاین تجارت خواهد بود. یک وب سایت دیدنی به رشد کسب و کار کمک می کند. نیاز به ساخت وب سایت، مشاغل جدیدی را ایجاد به وجود می آورد. طراحی وب از مشاغل مرتبط با این حوزه به شمار می رود. با گذراندن دوره طراحی سایت در شاهرود می توانید به یک فرد متخصص تبدیل شده و وارد این حرفه شوید.

به چه کسی طراح وب سایت می گویند؟

طراحی وب سایت مرزی میان دانش فنی و هنر است. افرادی که قصد فعالیت حرفه ای برای حوزه طراحی سایت در شاهرود را داشته باشند، باید در کنار کسب دانش مورد نیاز و دریافت آموزش، دید هنرمندانه و خلاقانه خود را تقویت کنند. طراحان وب در زمینه هایی مانند رنگ شناسی یا تایپوگرافی متخصص هستند.

کسب کردن تخصص های لازم به یک طراح وب برای پیش بینی تجربه حضور کاربر در سایت کمک می کند. در کنار داشتن این مهارت ها، طراح وب باید با زبان های برنامه نویسی مورد استفاده برای طراحی سایت آشنایی داشته باشد. آشنا بودن با روش های توسعه و بهینه سازی سایت نیز در جایگاه بعدی اهمیت قرار دارد.

طراحی سایت در شاهرود به چندین بخش تقسیم می شود. UI یا ارتباط کاربری و UX یا تجربه کاربری قسمت های بصری کار هستند. کسب تجربه کافی در IA یا معماری اطلاعات به ساختار بندی بهتر وب سایت کمک می کند. در نهایت به کار گرفتن SEO یا بهینه سازی موتور های جستجو منجر به دیده شدن وب سایت در صفحه اول نتایج گوگل می شود. هر طراح می تواند یک یا چند بخش را انتخاب کرده و مهارت های لازم برای هر کدام را به دست آورد.

دانش فنی یک طراح وب سایت
دانش فنی یک طراح وب سایت

تفاوت میان UI و UX چیست؟

در طراحی سایت UI مخفف شده عبارت user interfaoe بوده و معنای ارتباط کاربری می دهد. یک متخصص UI برای ایجاد جلوه ظاهری بهتر سایت فعالیت می کند. نحوه ارائه خدمات یا محصولات روی وب سایت و هر آنچه به استفاده آسان تر کاربر از وب سایت کمک کند، بر عهده متخصصان UI خواهد بود.

برای طراحی سایت در شاهرود، پیش بینی نظر کاربر در هنگام استفاده از وب سایت بر عهده متخصصان UX خواهد بود. UX مخفف عبارت user experience است و معنای تجربه کاربری دارد. متخصص UX تلاش می کند تا با پیش بینی نظر و تجربه کاربر در زمان استفاده از سایت، برای بهبود کیفیت و بالا بردن توجه کاربران استراتژی های لازم را در نظر بگیرید.

نقش IA برای طراحی سایت در شاهرود

IA مخفف شده عبارت Information Architecture است و معنای معماری اطلاعات می دهد. معماری اطلاعات نقش مهمی در طراحی وب سایت شاهرود دارد. معماری اطلاعات به کاربران کمک می کند تا بدانند به چه دلیل در سایت هستند، به دنبال چه چیزی می گردند و چطور می توانند آن را پیدا کنند. طراحان وب سایت باید برای ایجاد دسترسی آسان کاربر به اطلاعات، خدمات و محصولات در سایت،‌ دانش کافی در زمینه معماری اطلاعات داشته باشند.

در معماری اطلاعات به چند سؤال مهم پاسخگویی می شود. در قدم اول باید بدانیم کاربران سایت به چه چیز نیاز دارند؟ این شناسایی کمک می کند تا بتوانیم عملکرد کاربران را پیش بینی کرده و اطلاعات مورد نیاز آن ها را روی سایت قرار دهیم. قدم دوم معماری اطلاعات برای طراحی سایت در شاهرود تهیه استراتژی های محتوایی است.

قدم آخر که باید برای طراحی سایت شاهرود بررسی شود، بستر سایت است. باید بدانیم سایت چه هدفی را دنبال می کند. شناخت هدف کمک می کند تا راحت تر بتوانیم مطالبی کاربر پسند را متناسب با هدف و مسیر سایت، تهیه کرده و نشر دهیم.

شناخت زیر شاخه های طراحی وب سایت
شناخت زیر شاخه های طراحی وب سایت

مشاغل مرتبط با طراحی وب سایت

افرادی که دانش فنی لازم را در حوزه طراحی سایت در شاهرود کسب کرده باشند و خلاقیت کافی را در خود داشته باشند، در مشاغل طراحی وب، توسعه دهنده وب، طراح UX، محقق UX، طراح رابط کاربری، متخصص سئو یا مدیر وب سایت فعالیت می کنند. این افراد در صورت داشتن مهارت کافی می توانند در حوزه های توسعه برنامه، توسعه بازی، انیمیشن سازی یا بازاریابی و برندینگ نیز فعالیت کنند.

آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت

در دوره های آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت مطالب در دسته بندی های گوناگون ارائه می شوند. برای فعالیت در زمینه طراحی سایت نیازی نیست تا در همه حوزه ها به تسلط کامل برسید؛ بلکه باید در یک بخش متخصص شده و با دیگر بخش ها آشنایی کافی داشته باشید. البته اگر بتوانید در تمام زمینه ها مسلط شوید، مشاغل بیشتری برای شما وجود خواهند داشت.

با توجه به زمان زیادی که باید صرف طراحی و بهینه سازی شود، برای یک متخصص طراحی سایت امکان فعالیت در بیش از یک تا دو حوزه وجود ندارد. اگر قصد راه اندازی یک وب سایت را داشته باشید، نیازی ندارید تا با گذراندن دوره های آموزشی برای متخصص شدن تلاش کنید؛ زیرا حرفه ای شدن در این کار به حداقل دو سال زمان نیاز دارد. برای بهینه سازی یا طراحی سایت می توانید از خدمات طراحی سایت در شاهرود کمک بگیرید.

یک مجموعه معتبر از کارشناسان حرفه ای و با تجربه استفاده می کند تا سایتی مناسب را با توجه به هدف مشتری طراحی کند. مجموعه ای مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ این علاوه بر تیم طراحی وب سایت، گروهی برای مدیریت شبکه های اجتماعی دارد و در این زمینه نیز خدماتی را ارائه می دهد. با سپردن طراحی سایت به این آژانس می توانید برای دیگر بخش های کسب و کار آنلاین خود از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

خدمات طراحی سایت در شاهرود
خدمات طراحی سایت در شاهرود

مطالب پایه در آموزش های طراحی وب سایت

برای تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای در زمینه طراحی سایت ابتدا باید با مبانی آشنایی کامل داشت. در این بخش ابتدا کارآموز یاد می گیرد که چطور می توان یک وب سایت را از صفر طراحی کرد. بعد از آن آشنایی با تم های مختلف آغاز می شود. هدف از این آشنایی ایجاد مهارت لازم در کارآموز برای ایجاد ظاهر مناسب در یک وب سایت است.

در نهایت کارآموز های طراحی سایت با ساخت بنر های تبلیغاتی یا پوستر های تبلیغاتی آشنا می شوند. این آشنایی برای طراحی جلوه بصری سایت سودمند است؛ ولی در آینده می تواند در حوزه های دیگر مانند بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نیز استفاده شود.

در نهایت برنامه و نرم افزار های مورد استفاده در طراحی سایت معرفی می شوند و با هر کدام آشنایی کمی صورت می گیرد. بعد از تمام شدن آموزش های مبانی، کارآموز باید چند نرم افزار را به خواست خود انتخاب کرده و در آن ها به تسلط کامل برسد تا بتواند با تیم های طراحی سایت در شاهرود همکاری داشته باشد.

ایجاد تجربه کاربری بهتر برای مخاطبان سایت
ایجاد تجربه کاربری بهتر برای مخاطبان سایت

جمع بندی

طراحان وب باید دید خلاقانه داشته باشند. کسب مهارت های لازم از دیگر پیش نیاز های ورود به بازار کار طراحی وب سایت است. برای به دست آوردن دانش فنی کافی در این زمینه و تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای، باید از دوره های آموزشی کمک گرفت؛ به همین دلیل یافتن افراد متخصص در این حوزه کمی دشوار خواهد بود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان با هدف کمک به رشد و توسعه کسب و کار ها فعالیت می کند. این مجموعه از کارشناسان با تجربه و حرفه ای کمک می گیرد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره خدمات طراحی سایت در شاهرود آژانس ایان دریافت کنید، از راه های ارتباطی موجود روی سایت کمک بگیرید. مشاوران و کارشناسان مجموعه ایان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

منبع:00000

پیام بگذارید