فرق کانکشن و فالو در لینکدین چه مواردی هستند؟

فرق کانکشن و فالو در لینکدین

ما معمولاً از شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام برای تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن آن محتوا استفاده می کنیم اما رسانه ‌های اجتماعی می ‌توانند روشی مفید برای بازاریابی مهارت ‌های شما، به دست آوردن شغل یا برقراری ارتباط با سایر افراد همفکر در صنعت شما باشند و بهترین پلتفرم برای این هدف لینکدین است.

تصور کنید که از LinkedIn استفاده می‌کنید و به دنبال این هستید که به میزان فروش مدنظر خود دست پیدا ‌کنید. پس برای تحقق آن، باید فرق کانکشن و فالو در لینکدین و انواع مختلف اتصالات لینکدین را بشناسید.

تفاوت فالو و کانکت در لینکدین

کانکت لینکدین شخصی است که دعوت نامه ای برای اتصال ارسال یا دریافت کرده و آن دعوت توسط طرف مقابل پذیرفته شده است. هر دو طرف باید برای اتصال به توافق برسند و در هر زمانی اتصال را قطع کنند. فالورها به اجازه شخصی که فالو می‌ کنند نیازی ندارند و فردی که فالو می ‌شود نمی ‌تواند کسی را از فالو کردنش باز دارد مگر اینکه کلاً او را مسدود کند. برای دنبال کردن شخصی در لینکدین، کافی است دکمه فالو را فشار دهید.

در ادامه، فرق کانکشن و فالو در لینکدین  باید گفت که کانکت، افرادی هستند که برایشان درخواست اتصال ارسال کرده اید و آنها پذیرفته اند یا افرادی هستند که شما درخواست اتصالشان را پذیرفته اید. در واقع می توان گفت که کانکت در لینکدین معمولاً افرادی هستند که شما در پلتفرم های آنلاین یا در زندگی واقعی می شناسید. از طرفی، فالو شخصی در لینکدین به شما این امکان را می‌ دهد که پست‌ ها و محتواهای آن شخص را ببینید. با این حال، شخصی که دنبال می‌ کنید نمی ‌تواند پست‌ های شما را ببیند مگر اینکه تصمیم بگیرد شما را نیز دنبال کند.

آشنایی با کانکشن و فالو در لینکدین
آشنایی با فرق کانکشن و فالو در لینکدین

تفاوت Following و Connecting در شبکه لینکدین

یکی از مواردی که در زمان دانستن فرق کانکشن و فالو در لینکدین  باید به آن توجه کنید، تفاوت Following و Connecting در شبکه لینکدین است، Following و Connecting در این نرم افزار به شرح زیر معنا می شوند:

Connecting

در لینکدین، شما کسی را می شناسید و به آن اعتماد دارید، بنابراین با او ارتباط برقرار می کنید. اتصالات فقط زمانی اتفاق می افتد که درخواست اتصال پذیرفته شود. وقتی با کسی ارتباط برقرار می کنید، هر دو به طور خودکار همدیگر را دنبال می کنید. این بدان معناست که هنگام اتصال، هر دو می‌توانید اشتراک‌ گذاری ‌ها، به‌روزرسانی‌ ها و اطلاعات تماس یکدیگر را ببینید.

Following

شما می توانید بدون اینکه کانکت باشید، شخصی را در لینکدین دنبال کنید. following به شما امکان می دهد پست ها و مقالات آن شخص را در اخبار صفحه اصلی خود مشاهده کنید. با این حال، شخصی که دنبال می ‌کنید پست‌ هایتان را نمی ‌بیند مگر اینکه شما را دنبال کند. به همین دلیل است که شما معمولاً فالورهای بیشتری نسبت به ارتباطات خواهید داشت. بنابراین، در فرق کانکشن و فالو در لینکدین  می توان گفت که اتصال در لینکدین بسیار برتر از فالور است.

سطوح ارتباطی مختلف در لینکدین
سطوح ارتباطی مختلف در لینکدین

انواع سطوح ارتباطاتی در LinkedIn

اتصالات لینکدین معمولاً به سه درجه ارتباط طبقه بندی می شوند: اتصالات درجه اول، درجه دوم و درجه سه. علاوه بر دانستن فرق کانکشن و فالو در لینکدین ، باید بدانید که این پلتفرم از این اتصالات استفاده می کند تا به کاربران، مخاطبی را که احتمالاً با آنها ارتباط برقرار می کنند، پیشنهاد دهد.

می توانید شبکه لینکدین خود را مانند درختی با شاخه های متعدد تصور کنید. شاخه های اصلی که از تنه درخت جوانه می زنند اتصالات درجه 1 شما هستند. این ها افرادی هستند که مستقیماً از طریق یک دعوت نامه با آنها ارتباط برقرار کرده اید.

شاخه های ثانویه که از شاخه های اصلی درخت شما جوانه می زنند، اتصالات درجه 2 هستند. این ها افرادی هستند که به ارتباطات درجه 1 شما متصل هستند. همین اصل در مورد اتصالات درجه 3 یا شاخه های سوم درخت شما صدق می کند. این افراد مستقیماً به ارتباطات درجه 2 شما متصل هستند.

فرق کانکشن و فالو در لینکدین  و انواع ارتباطات لینکدین
فرق کانکشن و فالو در لینکدین و انواع ارتباطات لینکدین

نکته جالب این است که می توانید دعوت نامه هایی را برای اتصالات درجه 2 خود ارسال کنید و آن ها را به درجه 1 ارتقا دهید. به این ترتیب، اتصالات درجه 3 شما به اتصالات درجه 2 تبدیل می شوند و این کار، شبکه شما را بزرگتر می کند.

سخن پایانی

لینکدین یکی از بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است از محتوا گرفته تا جستجوی شغل، این نرم افزار در مقایسه با سایر پلتفرم ها بهتر به نظر می رسد. همانطور که می بینید، تفاوت های بسیار زیادی بین فالوورها و اتصالات در لینکدین وجود دارد. با توجه به فرق کانکشن و فالو در لینکدین، دنبال کردن یا اتصال در این نرم افزار به استراتژی شما بستگی دارد.

منبع: 000

پیام بگذارید