اگه توی باسلام غرفه داری و احساس میکنی فروشت اونقدری که باید نیست، بدون تنها نیستی! خیلی از غرفهدارها همین سؤال رو میپرسن: «چرا تو باسلام فروش ندارم؟ چیکار کنم فروش غرفم بیشتر بشه؟»
توی این مقاله دقیقاً قراره دربارهی این موضوع صحبت کنیم؛ اینجا از تجربههای واقعی غرفهدارها، نکات عملی و راهکارهایی که واقعاً جواب داده صحبت میکنیم.
قدمبهقدم پیش میریم تا بتونی هم افزایش فروش در باسلام داشته باشی، هم افزایش بازدید در باسلام، و هم اینکه بفهمی واقعاً در باسلام چی بفروشی که سود خوبی بده.
باسلام فقط بازار نیست، رقابته
باسلام یه بازار بزرگه اما هر بازاری یه نکته مهم داره؛ مشتری از بین چند فروشنده، یکی رو انتخاب میکنه.
حتی اگه بهترین محصول دنیا رو هم داشته باشی ولی نتونی درست ارائهش بدی، کسی ازت نمیخره.
پس اولین نکته برای افزایش فروش که باید بدونی اینه: در باسلام فروش داشتن یعنی دیده شدن + قانع کردن مشتری.

چرا تو باسلام فروش ندارم؟
بعضی از غرفه دارها برخلاف داشتن محصول متنوع ولی فروش خوبی رو توی باسلام تجربه نکردن.
۱) عکسهای ضعیف
واقعیت تلخ اینه که ۸۰٪ دلیل خرید نکردن مشتریها تو باسلام، عکس نامناسبه!
خیلیها فکر میکنن چون محصولشون خوبه، عکس دیگه مهم نیست؛ اما توی بازار آنلاین، عکس خیلی اهمیت داره.
مشتری اول عکس رو میبینه، بعد تصمیم میگیره محصولت ارزش چند ثانیه وقت گذاشتن رو داره یا نه.
۲) توضیحات محصول ناقص
خیلی از غرفهدارها فقط دو خط توضیح میذارن و انتظار دارن فروش بالا بره.
مشتری اطلاعات بیشتری از محصول میخواد.
- سایز
- جنس
- کاربرد
- تفاوت محصول تو با محصول رقبا
- دلیل ارزش خرید
وقتی اطلاعات کافی نباشه، مشتری رد میشه.

۳) قیمتگذاری غیر اصولی
یا قیمت خیلی کمه (مشتری شک میکنه)، یا خیلی زیاده (مشتری میگه ارزشش رو نداره!).
قیمتگذاری تو باسلام باید کاملاً رقابتی، منطقی و همراه با ارزشافزوده باشه.
۴) تعامل کم با مشتری
مشتری به فروشندهای اعتماد میکنه که پاسخگو باشه. بیپاسخ گذاشتن پیامها، دیر جواب دادن، یا لحن سرد… یعنی از دست دادن فروش.
۵) نداشتن فعالیت مستمر
الگوریتم باسلام غرفههای فعال رو بیشتر نشون میده. یعنی چی؟
- هر چند روز محصول جدید بذاری
- قیمتها رو آپدیت کنی
- توضیحات رو بهتر کنی
- پاسخ پیامها سریع باشه
- پست بذاری
این فعالیتها بشدت روی افزایش بازدید در باسلام تاثیر داره.
چطور افزایش بازدید در باسلام داشته باشم؟
برای افزایش بازدید، باید الگوریتم باسلام تو رو دوست داشته باشه!
اینجا قراره نکات عملی و واقعی رو برات توضیح بدیم.
۱) هر چند روز یکبار محصول جدید بذار یا محصول قدیمی رو ویرایش کن
این کار به سیستم میگه: «این غرفه فعاله، محصولاتش رو در اولویت نمایش بده.»
حتی اگه محصول جدید نداری، یک تغییر کوچیک مثل:
- بهروزرسانی عکس
- اصلاح توضیحات
- اضافه کردن ویژگی
باعث افزایش دیده شدن میشه.
۲) عنوان محصول = شاهکلید بازدید
برای اینکه مشتری محصولت رو پیدا کنه، باید عنوان خوبی برای محصولت بزاری.
عنوان مناسب شامل این موارد میشه
- نام محصول
- کاربرد
- ویژگی بارز
یک مثال صحیح و اصولی مثل: «کرم مرطوبکننده طبیعی با بادام تلخ | مناسب پوست خشک»
یک مثال بد،کوتاه و مبهم مثل:«کرم گیاهی»
۳) ۴ تا عکس کافی نیست، حداقل ۸ تا بگذار
هرچی عکس بیشتر باشه، بازدید بیشتر میشه، چون مشتری بیشتر تو صفحه محصولت میمونه و الگوریتم فکر میکنه محصولت پرطرفدار و ارزشمنده.
۴) بخش استوری و معرفی غرفه رو جدی بگیر
خیلیها فکر میکنن الکیه، اما مشتریها بخاطر استوری و معرفی خوب باهات ارتباط میگیرن و برای خرید اعتماد میکنن.
از مسیر شروع کسبوکارت تا تجربهها وچالشها یا حتی اشتباهاتت بگو؛این مسیر برای خیلی از مشتری ها جذابیت داره.

۵) فعالیت و تعامل در اجتماعات باسلام
منفعل نباش؛ پست بزار، نظر بده و کمک کن؛ وقتی تعاملت با بقیه بالا باشه بقیه هم بیشتر با تو تعامل انجام میدن.
هر فعالیت کوچیک باعث افزایش بازدید و حتی فروش مستقیم میشه.
چگونه در باسلام فروش داشته باشیم؟
در ادامه درباره چند تجربه واقعی برای افزایش فروش در باسلام صحبت میکنیم.
۱) بستهبندی حرفهای = مشتری ثابت
تجربه غرفهدارها نشون میده بستهبندی شیک، لوازم کوچک هدیه یا حتی یک یادداشت دستنویس باعث میشه تا مشتری
- نظر مثبت بزاره
- دوباره خرید کنه
- غرفهت رو به بقیه معرفی کنه
۲) قیمت کمتر نه، ارزش بیشتر!
لازم نیست ارزونتر از همه باشی. مشتری دنبال ارزونترین نیست، دنبال بهترین نسبت قیمت به ارزش و کیفیته.
مثلاً اگه شال میفروشی، عکس با جزئیات بگذار، بگو جنس چیه، بگو چرا بهتر از رقباست، آموزش شستشو بده و…
اینها باعث میشه مشتری بفهمه که «به قیمتش میارزه».
۳) نظر مشتری = طلای خالص
هر نظر مثبت باعث افزایش فروشت میشه و هر نظر منفی یه فرصت برای بهتر شدن کسب کارته.
حتماً بعد از ارسال سفارش، به مشتری پیام بده و بگو: «اگر راضی بودید، خوشحال میشم نظرتون رو بذارید».

۴) ارسال سریع
یکی از تجربههای موفق غرفهدارها ارسال سریعه. غرفه دار ها میگن: از وقتی سفارشها رو سریعتر ارسال کردم، هم نظرات بهتر شد هم فروش بیشتر.
باسلام مشتریهایی داره که روی سرعت تحویل خیلی حساسن و درکل مشتری های آنلاین از ارسال سریع خیلی خوشحال میشن و باعث میشه وقتی عجله دارن برای خرید هاشون شما رو انتخاب کنن.
در باسلام چی بفروشیم؟ (محصولهایی که بیشترین فروش در باسلام رو دارن)
این بخش خیلی مهمه! خیلیها موفق نمیشن چون محصولشون پُررقابت یا کمتقاضاست.
طبق تجربه غرفهدارها، محصولاتی که فروش بالایی دارن مثل:
۱) محصولات خوراکی خانگی
خوراکی های خانگی بخاطر حس ارگانیک بودن مشتری های زیادی رو به خرید ترغیب میکنن. خوراکی هایی مثل:
- ترشی
- مربا
- دمنوش
- شیرینی محلی
- خشکبار
مردم عاشق محصولات دستساز و خانگیان.
۲) محصولات دستساز
خیلی ها برای هنر دست ارزش زیادی قائل هستن و برای حمایت از این هنر خرید میکنن.محصولاتی مثل:
- زیورآلات دستدوز
- کیف و اکسسوری
- شمع دستساز
- محصولات فانتزی و کادو
این سبک محصولات تو باسلام فروش خوبی داشته!
۳) محصولات بومی و روستایی
اگه محصول محلی داری، قطعاً میفروشی. چون هویت فرهنگی باسلام دقیقاً همینه و این محصولات حس طبیعی و خوبی رو به مشتری ها منتقل میکنه.
۴) محصولات سلامت و ارگانیک
حتی اگر قصد خرید برای این محصولات وجود نداشته باشه ولی بخاطر ارزشی که مردم برای سلامتی و تندرستی قائل هستن تشویق به خرید میشن.محصولاتی مثل:
- صابون طبیعی
- کرم گیاهی
- روغنهای درمانی
- عسل طبیعی
- ادویه ارگانیک
این محصولات همیشه فروش دارند.
ارائه قوی نکتهای مهم برای فروش بیشتر
خیلیها محصول خوب دارن ولی ارائه ضعیفی دارن. این باعث میشه فروش نداشته باشن.
حتی بهترین محصول دنیا هم تا درست معرفی نشه، فروش نمیره.
تکنیکهای حرفهای برای افزایش فروش در باسلام
چند تا تکنیک حرفهای که روی فروش شما تاثیر خوبی میذاره.
۱) قانون طلایی: اولین عکس یعنی همهچیز!
تو باسلام مهمترین چیزی که روی فروش تاثیر داره، اولین عکس محصوله.
مشتری حتی توضیحات رو هم بدون دیدن عکس اول باز نمیکنه.
پس باید برای عکس اول به این موارد توجه کنی:
- واضح
- تمیز
- روشن
- با پسزمینه یکدست
- جذاب و حرفهای
نکته مهم:
- عکس باید محصول رو بزرگ نشون بده.
- عکسهای کوچیک یا زوم از دور، حس بیکیفیتی میده.
یک تجربه واقعی
یک غرفهدار زعفران نوشته بود: «فقط عکسها رو عوض کردم، فروش از هفتهای ۴ تا رسید به هفتهای ۱۷ تا.»
۲) عکسهای کاربردی بذار
عکس تنها از محصول خوبه، اما مشتری واقعاً میخواد بدونه محصول در زندگی واقعی چطور به کار میاد؟
مثلاً اگر:
- شال میفروشی روی مانکن یا تن مدل نشونش بده
- ظرف و ظروف خوراکی میفروشی روی میز صبحانه نشونش بده
- گلدان میفروشی روی میز کاریا میز پذیرایی نشونش بده
این مدل عکسها باعث اعتماد و تصمیمگیری سریعتر مشتری میشوند.

۳) توضیحات محصول = فروشندهی ۲۴ ساعته
خیلی از فروشنده ها این قسمت رو خیلیها جدی نمیگیرن. توضیحات محصول باید طوری باشه که انگار تو داری از نزدیک با مشتری حرف میزنی.
روش نوشتن توضیحات صحیح و کاربردی:
1. معرفی کوتاه
2. توضیح ویژگیها
3. توضیح مزیتها
4. نحوه استفاده
5. دلیل اینکه مشتری این محصول را انتخاب کند
6. اطلاعات کاربردی (وزن، ابعاد، جنس و…)
به جای نوشتن: «ظرف چوبی دستساز»
بنویس: «ظرف چوبی دستساز ساختهشده از چوب گردوی طبیعی، مناسب سرو آجیل و شیرینی. سبک، مقاوم، قابل شستشو و بسیار زیبا برای پذیرایی و دکور.»
اینها باعث میشه محصول حرفهایتر دیده بشه.
۴) ویژگیهای محصول را کامل بنویس
باسلام بخشی به نام ویژگیها داره. هرچی اطلاعات بیشتری در این بخش بنویسی، احتمال دیده شدن بیشتر میشه.
این اطلاعات در جستجوی داخلی باسلام نقش مهمی داره.
۵) از ویدئو استفاده کن
ویدئو یکی از سریعترین راهها برای افزایش اعتماد مشتریه. ویدئو لازم نیست حرفهای باشه؛ یک فیلم ساده با موبایل هم کافیه. مشتری وقتی محصول رو تو دستت ببینه، تصمیمش راحتتر میشه.
اشتباهات رایج که باعث میشه فروش نداشته باشید
خیلی وقتها که اشتباه بزرگی نمیکنی؛ ولی مشکل اینه که چندتا اشتباه ساده نمیذارن فروش اتفاق بیفته.
بیایید باهم این اشتباهات کوچیک رو بررسی کنیم.
۱) محصول زیاد ولی بیکیفیت
بعضیها فکر میکنن هرچی محصول بیشتر، بهتر. درحالیکه اگر عکس یا توضیحات ضعیف باشه، این تعداد زیاد نه تنها کمک نمیکنه بلکه اعتماد مشتری رو هم از بین میبره.
۲) پاسخگویی سرد و دیرهنگام
یکی از بزرگترین اشتباهات پاسخگویی کنده. مشتری آنلاین حوصله صبر کردن نداره و وقتی پیام میده یعنی در آستانه خریده. اگر سریع جواب ندی، از دست میره.
۳) بیتوجهی به نظرات مشتریها
هر نظر یک سرمایه واقعی برای کسب و کارته، هم مثبت و هم منفی!
- نظر مثبت باعث افزایش فروش میشه
- نظر منفی هم یه فرصت طلایی برای بهتر شدنه
۴) نداشتن تخفیفهای دورهای
تخفیفهای هوشمندانه باعث بالا رفتن فروش میشن؛ نه تخفیفهای سنگین که سود رو از بین ببرن.
تخفیفهایی که باعث میشن مشتری برای خرید اقدام کنه. مثلاً:
- تخفیف روی خرید دوم
- تخفیف روی خرید بالای ۲ عدد
- ارسال رایگان در بازه های خاص
این موارد فروش رو یه تکون اساسی میده!

۵) نداشتن عنوان مناسب
عنوان کوتاه و نامناسب باعث میشه محصول اصلاً دیده نشه و اگر دیده نشی، فروشی هم نداری.
عنوان مناسب شامل:
- نام
- جنس
- کاربرد
- ویژگی متمایز
چطور اولین فروش در باسلام را سریع بگیری؟
اولین فروش سختترین فروشه! اما وقتی اتفاق بیفته، بعدیها خیلی سریعتر پیش میره.
۱) قیمت مخصوص اولین مشتریها
چند روز اول میتونی با یک قیمت تشویقی فروش اولیه بگیری. دنبال سود بالا نباش؛ دنبال این باش که چندتا نظر خوب جمع کنی.
وقتی محصول ۵ الی۱۰ نظر مثبت داشته باشد، فروش های بعدی هم رقم میخوره.
۲) تبلیغ محصول در اجتماعات باسلام
تبلیغ محصول در اجتماعات باسلام یکی از موثرترین راههاست. در گروهها و اجتماعات مرتبط پست بگذار. اما تبلیغ خشک نکن…
یه داستان بگو:
- چرا این محصول رو درست کردی؟
- چطور تولید میکنی؟
- چه مشکلی رو حل میکنه؟
داستانگویی خیلی تاثیر داره.
راهکارهای پیشرفته برای افزایش بازدید در باسلام
تا اینجا گفتیم چطور فروش داشته باشی؛ ولی بازدید یکی از کلیدیترین بخشهاست.اینجا چند روش حرفهای رو توضیح میدیم:
۱) انتشار محتوا در بخش “داستانها”
داستانها بخش دیدهشدن واقعی هستن. مردم عاشق پشت صحنه و روند تولید هستن مثلاً:
- امروز سفارشها رو بستهبندی کردم
- سفارشهای تازه رسیده
- میز کارم
- روند تولید
- اشتباهات خندهدار تولید
- معرفی محصول جدید
- مقایسه محصول قبل و بعد
اینها باعث میشه مشتری احساس نزدیکی بیشتری با برندت داشته باشه.
۲) هر هفته حداقل ۲ محصول جدید اضافه کن
محصول جدید مثل سوخت موتور غرفهته. اگه تازهکار هستی، سعی کن هر ۲–۳ روز محصول جدید بذاری.
۳) محصولات پرفروش رو در ابتدای غرفه قرار بده
مشتری وقتی وارد غرفه میشه، باید بهترینهات رو ببینه، نه محصولات قدیمی یا کمفروش رو.
۴) یک سبک مشخص و هویت برای غرفه بساز
این کار باعث ماندگاری برندت میشه. مثلاً:
- رنگ مشخص
- پسزمینه یکسان
- فونت مخصوص
- لحن خاص در توضیحات
اینها باعث میشه مشتری تو رو بهخاطر بسپاره.
رمز بزرگ داشتن بیشترین فروش در باسلام
بیشترین فروش نصیب کیه؟ غرفهای که:
- عکس حرفهای داره
- توضیحات کامل داره
- تعامل بالایی داره
- داستان مینویسه
- محصولهای کاربردی میفروشه
- قیمتگذاری هوشمند داره
- بستهبندی عالی داره
و مهمتر از همه غرفهای که مشتری دوستش داشته باشه و بهتر باهاش ارتباط برقرار میکنه.
غرفههایی که بیشترین فروش رو دارند همیشه روی «تجربه مشتری» تمرکز میکنن.
تجربههای واقعی غرفهدارهای موفق
این قسمت رو از دل صحبتها و تجربههای غرفهدارها براتون خلاصه کردیم.
۱) بستهبندی دوست داشتنی
یکی از غرفه دارها نوشته بود: «من تو بستهها یه کارت کوچیک با جمله انرژیبخش میذارم. فروش و نظراتم بهتر و بیشتر شده.»
۲) همیشه و همیشه فعال باش
یک غرفهدار شال نوشته بود: «هر وقت که چند روز غیرفعال میشم، فروشم نصف میشه! اما وقتی روزی یکی دوتا فعالیت دارم، بازدید هام بالاتر میره.»
۳) محصولی بفروش که مردم میخوان، نه محصولی که خودت دوست داری
این جمله خیلی مهمه. بعضیها فکر میکنن چون خودشون یه محصول رو دوست دارن، مردم هم دوست دارن. درحالیکه واقعیت معمولاً چیز دیگه است.
در باسلام چی بفروشیم که سودش خوب باشه؟
در قسمت های قبل چند راهکار رو گفتیم در اینجا چند ایده کاربردی رو دقیقتر بررسی میکنیم.
۱) محصولات کوچک و سبک ولی کاربردی
چون هزینه ارسال کم میشه باعث میشه مشتری بیشتر خرید کنه مثلاً:
- تزیینات کوچک
- خوراکیهای بستهبندی کموزن
- لوازم کاربردی و کوچک آشپزخانه
۲) محصولات هدیه
افزاد برای هدیه گرفتن، سریع تصمیم میگیرن. پس اگر محصولت مناسب برای هدیه دادن باشه میتونی سود بهتری داشته باشی. مثلاً:
- پکهای آماده
- ستهای کوچک
- بستهبندی کادویی
۳) محصولات شخصیسازیشده
محصولاتی شخصی سازی شده مثل:
- تابلوی اسم
- قاب اختصاصی
- هدایای اورجینال با نام مشتری
فروش خوبی دارن.
چطور مشتری رو تبدیل به مشتری ثابت کنیم؟
یک واقعیت مهم در فروش اینترنتی اینه که مشتری که یکبار خرید کنه، احتمال خرید دومش ۳ برابره. پس هدف فقط فروش نیست بلکه هدف اینه که مشتری برگرده.
اینجا روشهایی رو معرفی میکنیم که غرفهدارهای موفق تست کردند رو بررسی میکنیم.
۱) ارسال یک هدیه کوچک در بسته
هدیه، لازم نیست چیزی گرانقیمت باشه. مثلاً:
- یک بسته کوچک دمنوش
- یک کارت تشکر زیبا
- یک برچسب باسلامی
- یک شکلات کوچک
- یک کاور کوچک برای محصول
اینها چیزهایی هستند که حس خوب ایجاد میکنند و باعث ارتباط احساسی میشن.
۲) پیگیری بعد از ارسال
وقتی سفارش ارسال شد، یک پیام دوستانه بفرست:
«امیدوارم محصول مورد پسندتون باشه. اگر از کیفیت راضی بودید، خوشحال میشم نظرتون رو ثبت کنید.»
این پیام ساده خودش بازاریابی رایگان است.
۳) ارائه تخفیف مخصوص مشتریهای قبلی
مثلا:«کد تخفیف ۱۰ درصد برای خرید دوم» یا «ارسال رایگان برای مشتریهای قدیمی»
این کار باعث میشه مشتری برای خرید مجدد تشویق بشه.
۴) بستهبندی امضادار
اگه بستهبندی هویتدار داشته باشی، مشتری همیشه تو رو بهیاد میاره.به عنوان مثال:
- لیبل با اسم غرفه
- پاکت مخصوص
- کاغذ کاهی یا کرافت برای بستهبندی
- چاپ لوگوی ساده روی بسته
اینها باعث میشن برندت در ذهن مشتری حک بشه.
چگونه غرفهمان را در باسلام برند کنیم؟
برندسازی یعنی کاری کنی که مشتری تو رو بشناسه و دوستت داشته باشه. در باسلام برندسازی کار سختی نیست، فقط باید چند نکته مهم رو رعایت کنی:
۱) یک سبک ثابت انتخاب کن
داشتن سبک ثابت اهمیت بالایی داره مثل:
- رنگ مشخص
- فونت مشخص
- لحن ثابت توضیحات
- چیدمان یکدست محصولات
وقتی همه چیز یکدست باشه، مشتری احساس حرفهای بودن میکنه.
۲) داستان برندت رو روایت کن
مشتری عاشق داستانهای واقعیه.
- بگو از کجا شروع کردی؟
- چه سختیهایی کشیدی؟
- اصلاً چرا این محصول رو تولید میکنی؟
این داستانها باعث شکلگیری ارتباط خوبی با مشتری میشه.
۳) محتوای پشت صحنه بگذار
مشتری دوست داره ببینه:
- محصولات چطور تولید میشه
- بستهبندی چطور انجام میشه
- چه چیزهایی برات مهمه
- میز کارت چه شکلیه
۴) ارزش متفاوت ارائه بده
سوال اصلی مشتری اینه: «چرا باید از تو بخرم؟»
باید یک مزیت قابل رقابت ارائه بدی مثل:
- ارسال سریع
- بستهبندی ویژه
- محصول دستساز
- کیفیت بهتر از رقبا
- اصالت محصول
اینها باعث میشه محصولت تک باشه.

تکنیکهای فوقحرفهای افزایش فروش در باسلام
این بخش مخصوص کسانیه که میخوان قلههای فروش رو فتح کنن.
۱) ساخت محصولات ترکیبی (پکهای پرفروش)
مردم عاشق پکها هستند چون هم جذاباند، هم بهصرفه مثل:
- پک هدیه خوراکی
- پک ادویههای آشپزی
- پک زیبایی طبیعی
- پک دمنوشهای آرامبخش
پکها معمولاً نسبت به فروش تکمحصولی ۲ تا ۵ برابر فروش بیشتری دارن.
۲) استفاده از افزایش قیمت پلکانی
وقتی یک محصول پرفروش میشه، قیمت رو کمی افزایش بده.
این باعث میشه
- سود بیشتری بگیری
- ارزش محصول بالاتر دیده شود
- مشتری احساس کند محصول ارزشمند است
اما باید اصولی انجام بشه، نه ناگهانی.
۳) استفاده از پیشنهادهای مکمل
در صفحه محصول، چند محصول مرتبط اضافه کن. مثلاً اگر شمع دستساز میفروشی
- جا شمعی پیشنهاد بده
- یا پک شمع + اسانس رایحهدار
این کار فروش دوبرابری ایجاد میکنه.
اشتباهات کشندهای که فروش رو نابود میکنه
این موارد نباید هرگز انجام بشه.
- بیتوجهی به سوالات مشتری
- ارسال دیرهنگام
- عکس تیره
- توضیحات دو خطی
- قیمت عجیب (خیلی بالا یا خیلی پایین)
- ثبت نکردن موجودی واقعی
- ادعاهای غیرواقعی درباره کیفیت
این موارد کافیه تا غرفهات سقوط کنه!
چرا تو باسلام فروش ندارم؟
اگر بخوایم خیلی خلاصه بگیم که چرا تو باسلام فروش ندارم، دلایل اصلی این موارد هستن.
دیده نمیشی
- عنوانها ضعیف هستن
- عکسها حرفهای نیستن
- توضیحات ناقص هستنن
- محصول پرفروش انتخاب نکردی
- قیمت درست نیست
- بستهبندی مناسب نداری
- فعالیت مستمر نداری
- نظر مثبت کم داری
خوشبختانه همه این موارد قابل اصلاح هستن.
در نهایت افزایش فروش در باسلام چطور اتفاق میوفته؟
این لیست یک چکلیست کامل برای رشد و افزایش فروش در باسلام هست.
- عکس اول حرفهای
- عنوان قوی
- توضیحات کامل
- ویدئو کوتاه
- ۸–۱۰ عکس از محصول
- قیمتگذاری منطقی
- بستهبندی استاندارد
- ثبت نظر مثبت
- فعال بودن مستمر
- انتخاب محصولات پرفروش
اگر همهی این ۱۰ مورد رو رعایت کنی، فروشت تضمین شده است.
درسته که باسلام یک بازار شلوغه، اما در عین حال یک فرصت بزرگ هم محسوب میشه.
در این مسیر، خیلی از غرفهدارها برای رشد حرفهایتر سراغ کمکهای تخصصی میرن؛ از تولید محتوای حرفهای وعکسبرداری، تا سئو، بازاریابی، راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی و یا حتی تحلیل بازار و مشاوره فروش.
آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان توی این زمینه تجربه و تخصص داره؛ از طراحی محتوا گرفته تا کمک به کسبوکارهای کوچک برای بیشتر دیدهشدن. پس اگر خواستی غرفهات رو یک پله حرفهایتر کنی، ایان میتونه هممسیر خوبی برات باشه.
برای مشاوره رایگان میتونید با شماره تماس ۰۲۵۳۲۹۴۲۱۲۴ تماس بگیرید.


