طراحی هویت بصری برای هر کسب و کاری ضروری است و فراتر از یک لوگو متفاوت میباشد.
یکی از اولین قدمهای اصلی رشد کسب و کار داشتن یک هویت بصری جذاب برای کاربر است. زمانی میتوان یک هویت بصری را مناسب دانست که برند شما را منحصر بفرد و قدتمند نشان دهد. زیرا میتواند اعتماد افراد زیادی را به خود جلب کند و با گذشت زمان در ذهن مردم ماندگار باشد.
طراحی هویت بصری باید به گونهای باشد که برند شما در بین رقبا دیده شود و تمایزی بین شما و برندهای دیگر ایجاد کند. طراحی آن باید خلاقانه وبا به کارگیری نکات دیجیتال مارکتینگ باشد تا بتواند روی مخاطبهای هدف شما تاثیر مثبت بگذارد و آنها را مجاب کند تا از خدمات یا محصولات بهره بگیرند.
اجزا یا عناصر هویت بصری هرچیزی است که بتواند تصویری از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند. مانند لوگو که عنصر حیات بخش هر کسب و کاری میباشد. از عناصر دیگر هویت بصری میتوان به طراحی سربرگ، کارت ویزیت، بروشور، اوراق اداری، برند بوک، بسته بندی محصولات، کاتالوگ و عکاسی اشاره کند.
داشتن یک هویت بصری اصولی باید بگونهای باشد تا همیشه در ذهن مخاطب بماند و آنها با دیدن هر کدام از عناصر هویت بصری شما یا با شنیدن قسمتی از هویت برند شما، فعالیتها یا خدمات شما را به یاد آورند. پس از مدتی هویت شما در ذهن مخاطب ثبت میشود و این زمانی نتیجه بخش است که طراحی هویت بصری، برند شما را اثر گذار و قدرتمند نشان دهد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان، به شما کمک میکند تا با داشتن یک هویت بصری جذاب در ذهن مخاطب نقش ببندید و به یک برند ماندگار تبدیل شوید.