طراحی هویت بصری

چرا همه کسب و کارها به طراحی هویت بصری نیاز دارند؟

طراحی هویت بصری برای هر کسب و کاری ضروری است و فراتر از یک لوگو متفاوت می‌باشد.
یکی از اولین قدم‌های اصلی رشد کسب و کار داشتن یک هویت بصری جذاب برای کاربر است. زمانی می‌توان یک هویت بصری را مناسب دانست که برند شما را منحصر بفرد و قدتمند نشان دهد. زیرا می‌تواند اعتماد افراد زیادی را به خود جلب کند و با گذشت زمان در ذهن مردم ماندگار باشد.

طراحی هویت بصری باید به گونه‌ای باشد که برند شما در بین رقبا دیده شود و تمایزی بین شما و برندهای دیگر ایجاد کند. طراحی آن باید خلاقانه وبا به کارگیری نکات دیجیتال مارکتینگ باشد تا بتواند روی مخاطب‌های هدف شما تاثیر مثبت بگذارد و آن‌ها را مجاب کند تا از خدمات یا محصولات بهره بگیرند.

اجزا یا عناصر هویت بصری هرچیزی است که بتواند تصویری از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند. مانند لوگو که عنصر حیات بخش هر کسب و کاری می‌باشد. از عناصر دیگر هویت بصری می‌توان به طراحی سربرگ، کارت ویزیت، بروشور، اوراق اداری، برند بوک، بسته بندی محصولات، کاتالوگ و عکاسی اشاره کند.

داشتن یک هویت بصری اصولی باید بگونه‌ای باشد تا همیشه در ذهن مخاطب بماند و آن‌ها با دیدن هر کدام از عناصر هویت بصری شما یا با شنیدن قسمتی از هویت برند شما، فعالیت‌ها یا خدمات شما را به یاد آورند. پس از مدتی هویت شما در ذهن مخاطب ثبت می‌شود و این زمانی نتیجه بخش است که طراحی هویت بصری، برند شما را اثر گذار و قدرتمند نشان دهد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان، به شما کمک می‌کند تا با داشتن یک هویت بصری جذاب در ذهن مخاطب نقش ببندید و به یک برند ماندگار تبدیل شوید.

ماندگاری در ذهن مخاطب
به دست آوردن اعتماد
نشان‌دهنده قدرت برند
تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطب

تاثیر طراحی هویت بصری در کسب و کار

هویت بخشیدن به برند تمایز بین رقبا اثر گذاری در ذهن مخاصب

هويت برند همان چیزی است که دوست دارید مردم پشت سر شما از آن تعریف کنند. برای براورده کردن این اتفاق باید بتوانید ارتباط قوی بین مخاطب و خدمات یا محصولات خود ایجاد کنید. این ارتباط باید به گونه‌ای باشد که شما ارزش‌ها و احساسات مورد نظرتان را به مخاطب انتقال دهید.

برای مثال شما با دیدن لوگو شرکت اپل به یاد محصولات و ویژگی‌های آن برند می‌افتید. و یا حتی با شنیدن نام این شرکت، محصولاتی با سیب گاز زده در ذهنتان نمایان می‌شود. این‌ها همه نشان دهنده هویت قوی شرکت اپل است.

بنابراین طراحی هویت بصری قوی باعث می‌شود که برند شما به یک هویت دست یابد و در قلب مخاطب‌ها جا باز کند.

اولین عاملی که یک مخاطب از برند شما می‌بیند هویت بصری برندتان است. هرچه عناصر هوت بصری شما خلاقانه‌تر و جذاب‌تر باشد تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد و او از بین سایر برندها شما را انتخاب می‌کند.

مشتریان هنگام خرید با برندهای مختلفی روبرو هستن که کمی انتخاب را برایشان سخت می‌کند. طراحی حرفه‌ای و اصولی هویت بصری تمایز بزرگی بین شما و رقبایتان ایجاد می‌کند. هرچه بتوانید تاثیر بیشتری بر روی مخاطب بگذارید فروش بیشتری را در حال و آینده تجربه خواهید کرد.

آنقدر امروزه تعداد برندها در هر حوزه زیاد شده است که داشتن تفاوت با بقیه عامل اصلی رشد هر کسب و کار شمرده می‌شود. هرچه تمایز بین شما و رقبایتان بیشتر باشد، موفقیت در کسب و کارتان قطعی‌تر است. ایان به شما کمک می‌کند تا با داشتن هویت بصری قدرتمند با رقبایتان متمایز شوید و تاثیر مستقیم در ذهن مخاطب بگذارید.

هرچه بتوانید تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب بگذارید با گذر زمان قسمتی از ذهن افراد را به خود درگیر می‌کنید و به برندی مانا تبدیل خواهید شد.

این تاثیر گذاری هنگامی اتفاق می‌افتد که هویت شما خلاق و متناسب با کسب و کار شما طراحی شده باشد. به همین دلیل است که هویت بصری یک برند باید با دقت و فرمتی خاص طراحی شود تا نهایت تاثیر را روی مخاطب بگذارد.

عواملی که می‌تواند روی ذهن مخاطب تاثیر بگذار را می‌توان به انتخاب صحیح و اصولی رنگ و طراحی لوگو هدفمند اشاره کرد تا بتواند هویت برند را در همه جا نشان دهد. شما با رعایت این عوال کوچک و مهم به راحتی در ذهن مخاطب تاثیر می‌گذارید و به برندی ماندگار تبدیل می‌شوید.

خدمات هویت بصری ایان

طراحی برند بوک

طراحی لوگو

طراحی سربرگ

طراحی کارت ویزیت

عکاسی محصول

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی بسته بندی محصولات

طراحی اوراق اداری