اکثر بیزینسها در گذشته برای معرفی محصولات از تصاویر تکراری آماده در اینترنت استفاده میکردند. اما با گذشت زمان و افزایش محصولات، بیشتر کسب و کارها به فکر عکاسی تبلیغاتی از محصولات خود افتادند. آنها با این کار تصاویر باکیفیتتری از محصولاتشان ارائه میدادند که ویژگیهای مثبت محصول را با دقت بیشتری به نمایش میگذاشت.
این کار درخواست بیشتر برای خرید و خدمات را به وجود آورد و با مرور زمان کسب و کارها به این نتیجه رسیدند که عکاسی از محصول باعث بهتر دیده شدن کالا یا خدمات میشود که فروش بیشتر و ماندگاری در ذهن مخاطب را به همراه دارد. زیرا تصاویر بهتر از متن در ذهنها میماند و افراد زیادی به آن مجموعه اعتماد میکنند.
پس علاوه بر اینکه عکاسی صنعتی باعث ماندگاری محصول در ذهن مخاطب میشود، زنجیره اعتماد در مخاطبان جدید ایجاد میکند.
همه ما این تجربه را داشتهایم که با دیدن یک تصویر دلخراش مثل تصادف احساساتمان جریحه دار شده و مدام به آن اتفاق فکر میکردیم. این جریان به خوبی قدرت عکس یا تصویر را نشان میدهد زیرا با اینکه شما در آن تصادف حضور نداشتید اما آن تصاویر تاثیر مستقیمی بر احساسات شما گذاشتند.
این مثال به خوبی تاثیر گذاری مستقیم بر احساسات مخاطب را توسط تصاویر نشان میدهد.
شما به راحتی میتوانید با به کارگیری تکنیکهای عکاسی صنعتی، خدمات و محصولات خود را در بهترین حالت به مخاطب خود نشان دهید. همچنین کمک گرفتن از یک عکاس تبلیغاتی خلاق و حرفهای، سرعت پیشرفت و فروش شما را چندبرابر میکند.
اگر شما بتوانید با عکاسی تبلیغاتی و حرفهای از محصولات یا خدمات، با تاثیر گذاری مثبت بر احساسات به برندی ماندگار در ذهن مخاطب تبدیل شوید قطعا تجربه شیرینی از افزایش فروش خواهید داشت. نه تنها عکاسی بلکه عوامل دیگهای مثل، طراحی سایت، سئو، طراحی گرافیکی و هویت بصری تاثیر مستقیمی بر افزایش فروش دارند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان، درکنار ارائه خدمات و با داشتن سابقه درخشان، به مشاوره و آموزش مارکتینگ برای کسب و کارهای آنلاین میپردازد.
هر کسب و کاری به راحتی میتواند در فضای اینترنت به فروش چند برابری در تمامی ساعات دست یابد البته این رویا زمانی محقق میشود که شما اصول بازاریابی دیجیتال را رعایت کرده و یا با کمک یک تیم حرفهای کار خود را از پیش برده باشید.
همانطور که قبلتر اشاره کردیم، تصاویر بهتر در ذهن مخاطب میماند و بسیار ماندگارتر است. زمانی که یکی از مخاطبان شما عکسی از برندتان میبیند با به یادآوری تصاویر گذشته، مجددا تصویری از برند شما در ذهن آن ایجاد میشود. حتی ممکن است با معرفی شما به آشنایان و دوستان تبلیغات دهان به دهان ایجاد شود و افراد بیشتری برند شما را بشناسند.
مسئله مهم در تبلیغات، عکاسی آن است که باید بتواند با شفاف سازی فعالیت بیزینس مختلف به افزایش اعتبار آن و تمایز بین رقبا کمک کند که اینکار باعث بهتر دیده شدن هویت بصری و تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان دائمی میشود.