چرا تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی اهمیت فراوان دارد؟

شاید به ظاهر تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی کاری آسان به نظر بیاید اما هرکدام ترفندهای خود را دارند که باعث رشد کسب و کارشما می‌شود. برای پیشرفت هر کسب و کار اینترنتی، داشتن صفحات مجازی در شبکه‌های مختلف ضروری است.

محبوببیت فراوان شبکه‌های اجتماعی، باعث شده است که اکثر کسب و کارها حضور فعالی در این فضاها داشته باشند. افزون بر این، داشتن تولید محتوای خلاق، حرفه‌ای و کاربر پسند در جذب مخاطبان بسیار تاثیر گذار است. زیرا یک محتوا وقتی ارزشنمد است که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند و منحصر بفرد باشد.

تولید محتوا هنگامی ارزشمند و سودآور است که به درستی مدیریت شود و از یک استراتژی مناسب کسب و کار شما پیروی کند. مدیریت اصولی شبکه‌های اجتماعی به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبان خود را بشناسید، به آن‌ها نزدیک‌تر شوید، تعاملات را به فروش تبدیل کنید و همواره به دنبال رشد بیشتر باشید.

تحقیقات دانشگاه تگزاس نشان داده است که کاربران فضای مجازی به مجموعه‌هایی که در این شبکه‌ها فعالیت می‌کنند، اعتماد بیشتری دارند. به این خاطر است که فعالیت روزانه شما در فضای مجازی باعث تعامل بیشتر با مخاطبان می‌شود. هرچه تعامل بیشتر باشد حس دردسترس بودن را در مخاطب ایجاد می‌کند. و یک برند در دسترس قابل اعتمادتر از برندهای بی‌محتوا و بدون فعالیت است.

تولید محتوای ارزشمند و مدیریت صحیح شبکه‌های اجتماعی، نقطه قوت کسب و کار شما خواهد بود که شرکت ایان در این راه کنار شما خواهد بود.

جذب مخاطبان بیشتر
رشد کسب و کار و فروش بیشتر
تعامل بیشتر با مخاطبان
ایجاد حس اعتماد در مشتری

اهمیت مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط نزدیک با مشتریان حضور مشتریان در شبکه‌های مجازی رشد بیشتر کسب و کار

ایجاد یک ارتباط نزدیک در کسب و کار اینترنتی سخت‌تر از سنتی است زیرا مشتری نمی‌تواند حضوری مراجعه کند و اعتماد کافی را به دست آورد.
شبکه‌های اجتماعی تنها مکانی است که شما می‌توانید به صورت آنلاین به مخاطب هدف خود نزدیک شوید. شما می‌توانید هر روز با آن‌ها تعامل داشته باشید و سعی کنید مخاطب هدف خود را به مشتری تبدیل کنید.

برای مثال استوری‌های اینستاگرام مکان خوبی برای نزدیکی بیشتر با مخاطب است. شما می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را به اشتراک بگذارید و تلاش کنید حس دوستی بیشتر با فالورهای خود برقرار کنید. استوری‌های روزانه به مخاطب حس نزدیکی بیشتر را القا می‌کند. حسی که می‌گوید شما همیشه در دسترس و پاسخگو هستید. این مدل احساسات ریشه اعتماد را در مخاطب ایجاد می‌کند.

95% افرادی که در شبکه‌ها اجتماعی فعالیت می‌کنند به دنبال برندها و محصولات مورد علاقه خود هستند. آن‌ها را دنبال می‌کنند و به راحتی صفحه مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و افراد بیشتری را به دنبال کردن آن ترغیب می‌کنند.

از آنجا که اکثر افرادی که خرید آنلاین را به حضوری ترجیح می‌دهند در شبکه‌های مجازی حضوری پررنگ دارند؛ حضور فعال شما در شبکه‌های اجتماعی به بیشتر دیده شدن کسب و کارتان کمک می‌کند. تولید محتوای مناسب در این فضاها باعث می‌شود مخاطبان زیادی محصولات یا خدمات شما را بشناسند و از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین فعالیت همیشگی شما در کنار حضور فعال مخاطبان، تجربه کاربری دلنشینی را به جا می‌گذارد. افراد دوست دارند نظراتشان را بنویسند و شما را به دیگران معرفی کنند. تمامی این‌ها نشان دهنده اهمیت حضور شما در شبکه‌های اجتماعی است.

حضور فعال شما در شبکه‌های اجتماعی از آنجایی اهمیت دارد که ذهن مخاطب به شما درگیر می‌شود. اینکه ذهن مخاطب به نام برند یا محصولات و خدمات شما درگیر شود، یک امتیاز مثبت برای رشد کسب وکار شما است.

شبکه‌های اجتماعی کسب و کار شما را به تعداد زیادی از مردم نشان می‌دهد. همچنین توانایی آنالیز، تبلیغ و دریافت گزارش‌های دقیق از موارد ضروری برای رشد هر کسب و کاری است. اگر بتوانید به درستی تبلیغ کنید و آنالیز دقیقی از گزارش‌های دریافتی داشته باشید، با رشد روز افزون کسب و کارتان روبرو می‌شوید.

رشد بیشتر کسب و کارتان در شبکه‌های مجازی به فروش روزانه شما منجر می‌شود.

خدمات تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی ایان

افزایش تعداد کاربران

آنالیز محتوا و صفحات

تنظیم استراتژی

تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوای منحصربفرد

افزایش نرخ تعامل

تحلیل و گزارش

شناسایی مخاطب هدف