تبلیغات نوروزی برندها در سال 1403:

تبلیغات نوروزی

نوروز، فرصتی برای برندها است تا با ارائه تبلیغات خلاقانه و جذاب، خود را به مخاطبان معرفی کنند و سهم خود را از بازار افزایش دهند. در تبلیغات نوروزی برندها در سال ۱۴۰۳، برندها از روش های مختلفی برای تبلیغات نوروزی خود استفاده کرده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

تبلیغات بصری:

• استفاده از تصاویر و رنگ های مرتبط با بهار: بسیاری از برندها در تبلیغات نوروزی خود از تصاویر و رنگ های مرتبط با بهار، مانند گل ها، سبزه ها و رنگ های شاد استفاده کرده اند.

• استفاده از شخصیت های محبوب: برخی از برندها در تبلیغات نوروزی خود از شخصیت های محبوب، مانند سلبریتی ها یا شخصیت های کارتونی استفاده کرده اند.

• استفاده از طنز و شوخ طبعی: برخی از برندها در تبلیغات نوروزی خود از طنز و شوخ طبعی استفاده کرده اند تا توجه مخاطبان را جلب کنند.

• استفاده از پیام های احساسی: برخی از برندها در تبلیغات نوروزی خود از پیام های احساسی، مانند پیام های مربوط به صلح و دوستی استفاده کرده اند.

نمونه های تبلیغات نوروزی برندها در سال ۱۴۰۳:

شرکت ایرانسل:

این شرکت در تبلیغات نوروزی خود از تصاویر و رنگ های مرتبط با بهار و از هفت سین در تبلیغ خود استفاده کرده است.

هویت بصری ایرانسل برای شروع 1403

شرکت همراه اول:

این شرکت تبلیغات نوروزی خود را با شعار «اول سال، عیدی دیجیتال» آغاز کرد واز چینش هفت سین در کنار لوگوی همراه من استفاده کرد.

تبلیغات برندها برای شروع سال

کاله:

این شرکت در تبلیغات نوروزی خود از تصاویر و رنگ های مرتبط با بهار استفاده کرده است و با شعار زندگی ساختنی است شروع شد.

تبلیغات سال جدید کاله

دیجی کالا:

ویدئویی در اینستاگرام خود آپلود کرد و شعارآنها برای شروع  سال جدید « اژدها وارد میشه، غم‌ها رو به آتیش می‌کشه و لبخند رو به خونه می‌رسونه » بود.

تبلیغات سال جدید دیجی کالا

شب:

سایت اجاره اقامتگاه شب با شعار «لحضه ها برنمی‌گردن جز به گردش ، سال نو به گردش»  سال جدید را آغاز کرد.

هویت بصری شب در 1403

اسنپ:

اسنپ به مناسب عید ویدئویی در اینستاگرام خود آپلود و با شعار « بهار در هر حال با سوپر اپلیکیشن اسنپ» شروع بهار را تبریک گفت و البته که آیکن های درون برنامه ای خود را تغییرو در این راستا طراحی جدید کرد.

اسنپ در 1403

گوگل:

کمپانی گوگل در آستانه سال جدید لوگوی خود را به مناسب سال نو تغییر داد.

تغییر لوگو گوگل برای شروع 1403

میهن:

این شرکت در تبلیغات نوروزی خود از یک آهنگ شاد و پرنشاط استفاده کرده است.

تبلیغات 1403 میهن

صنایع غذایی گلستان:

این شرکت در تبلیغات نوروزی خود از دمنوش گیاهی بابونه در کنار سفره هفت سین استفاده کرد و ویدئویی در اینستاگرام خود با مضمون تبریک سال نو آپلود کرد.

تبلیغات گلستان برای شروع 1403

اپال:

کمپین نوروزی اپال اما جنجالی شد و شروع آن با شعار « همسفر اپال باش به 13 شهر مختلف در 13 روز » بود اما وارد یک بحران تبلیغاتی شد. این کمپین را اپال اینگونه معرفی کرد: «این بار فقط کافیه ۱۳ میلیون نهایتا از ۱۳ طبقه خرید کرده باشی پس یادت باشه مهم نیست که پول زیادی خرج کنی مهم اینه خریدت از طبقات بیشتری باشه. باید توی این سفر از هر شهر (طبقه) اپال، حداقل یک

میلیون تومان خرید کنی تا یک امتیاز از هر طبقه(شهر) ثبت کنی.»

اوپال در هر طبقه از یک شهر نام برد اما انتقاداتی که برای شهر بندرعباس شد اوپال را دچار بحران تبلیغاتی کرد.

کاربران در اینستاگرام و توییتر نظرات متفاوتی داشتند؛ اما آیا تبلیغ اپال توهین به مردم بندرعباس و مصداق نژادپرستی است؟

کاربری پرسیده بود: اگر بگوییم اصفهانی ها شبیه به هلندی ها و شیرازی ها شبیه به فرانسوی ها هستند توهین آمیز است؟

فرضیه ای است که اپال برای دیده شدن بیشتر بندرعباس را به نادرستی معرفی کرده است؛ که بتواند سوار بر موج بیشتر از قبل شناخته شود.

شما با این فرضیه موافق هستید؟ آیا این تبلیغ برای فروش بیشتر نیست؟

کمپین تبلیغاتی اپال برای بندر عباس

زمزم:

شعار جدید زمزم در کمپین BTL نوروزی این برند رونمایی شد: «زمزم؛ لذت و شادی باهم»

تبلیغات نوروزی برندها

علاوه بر تبلیغات بصری، برندها از روش های دیگری مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی نیز استفاده کرده اند.

نکاتی برای موفقیت در تبلیغات نوروزی:

• خلاقیت و نوآوری: تبلیغات نوروزی باید خلاقانه و نوآورانه باشند تا بتوانند توجه مخاطبان را جلب کنند.

• ارتباط با مخاطب: تبلیغات نوروزی باید با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و پیام برند را به طور واضح به آنها منتقل کنند.

• استفاده از رسانه های مناسب: برندها باید از رسانه های مناسب برای تبلیغات نوروزی خود استفاده کنند تا به مخاطبان هدف خود برسند.

• رعایت تناسب با فرهنگ و ارزش های جامعه: تبلیغات نوروزی باید با فرهنگ و ارزش های جامعه تناسب داشته باشند.

با رعایت این نکات، برندها می توانند در تبلیغات نوروزی خود موفق عمل کنند و به اهداف خود برسند.

اینها فقط چند نمونه از برندهای ایرانی هستند که در سال ۱۴۰۳ تبلیغات نوروزی انجام داده اند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به وب سایت ها و شبکه های اجتماعی برندهای مختلف مراجعه کنید.

پیام بگذارید