کپی بن چه ویژگی هایی دارد؟

کپی بن چیست

در سال های اخیر، شاهد افزایش کاربرد زبان های برنامه نویسی بوده ایم. زبان برنامه نویسی php یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی متن باز به شمار می رود چرا که استفاده و تغییر آن بسیار ساده است. البته، سادگی اعمال تغییر در کدهای زبان برنامه نویسی php، یکی از نگرانی های اصلی برنامه نویسان به شمار می رود. در همین راستا، بکارگیری سرویس کپی بن می تواند امنیت برنامه نویسی را افزایش دهد. برای آن که بدانید کپی بن چیست و چگونه کار می کند، با ما در این مقاله همراه باشید.

حفاظت از کدهای php با نرم افزار یون کیوب انکودر

برای پاسخ دادن به سوال کپی بن چیست، ابتدا باید نرم افزار یون کیوب انکودر بررسی شود. این نرم افزار برای امنیت کدهای زبان برنامه نویسی php عرضه شد. این نرم افزار محصول شرکت IonCube Ltd انگلستان است که در سال 2002 روانه بازار شد. از این نرم افزار به عنوان سرویس محافظت از کدهای php استفاده می شود. نکته جالب توجه در مورد یون کیوب انکودر، امکان استفاده از آن در تمام سرویس های میزبانی وب بدون نیاز به نصب ابزار جداگانه است.

پیش از یافتن پاسخ برای سوال کپی بن چیست، به بررسی برخی از مهم ترین مزایای نرم افزار یون کیوب انکودر می پردازیم. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ مالکیت معنوی
  • مطابقت با سیستم عامل های مختلف
  • استفاده آسان و راحت
  • قابلیت تعیین وب سایت های دارای مجوز استفاده از کدهای php
  • اجرای بهینه کدهای رمزنگاری شده
  • ارائه پشتیبانی فنی باکیفیت

نرم افزار یون کیوب انکودر، اجرای صحیح سورس کدهای زبان برنامه نویسی php و حفظ کیفیت آن ها را تضمین می کند. از سوی دیگر، درآمد بسیاری از کسب و کارها نیز به دلیل عدم نیاز به هزینه کردن برای شناسایی هکرها و نوشتن کدهای جدید افزایش می یابد.

نرم افزار یون کیوب انکودر
نرم افزار یون کیوب انکودر

کپی بن؛ از ایده تا اجرا

به عنوان یک توسعه دهنده و برنامه نویس، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کپی بن چیست و از کجا شکل گرفته است. با افزایش کاربرد و محبوبیت نرم افزار یون کیوب انکودر در دنیای دیجیتال مارکتینگ، کاربران ایرانی با چالش هزینه بالا تهیه اشتراک این نرم افزار روبرو شدند. علاوه بر این، دسترسی دشوار به یون کیوب انکودر به دلیل تحریم های بین المللی از دیگر موانع استفاده از این نرم افزار به حساب می آمد.

در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات توسعه دهندگان ایرانی برای استفاده از نرم افزار یون کیوب انکودر، سرویس کپی بن معرفی شد. در واقع، کپی بن تمامی امکانات و خدمات نرم افزار یون کیوب انکودر را تنها با دریافت هزینه بسیار اندک به کاربران خود ارائه می دهد. علاوه بر این، امکان سفارشی سازی امکانات نیز وجود دارد.

سرویس کپی بن چیست و چه امکاناتی دارد؟

اکنون که پاسخ خود به سوال کپی بن چیست را دریافت کرده اید، نوبت به معرفی امکانات این سرویس می رسد. کپی بن به گونه طراحی شده است که جوابگوی تمام نیازهای برنامه نویسان سراسر جهان ازجمله توسعه دهندگان ایرانی باشد. این سرویس، تمامی امکانات نسخه دسکتاپ و لینوکس نرم افزار یون کیوب انکودر پرو را به صورت کاملاً آنلاین در فضای مجازی ارائه می دهد. در نتیجه، دیگر نیازی نیست نگران سازگاری سیستم عامل خود با آن باشید.

از مهم ترین ویژگی های کپی بن می توان به ارائه خدمات برنامه نویسی php بدون نیاز به خرید لایسنس های پرهزینه یون کیوب انکودر اشاره کرد. در نتیجه، استفاده از سرویس کپی بن صرفه اقتصادی دارد. علاوه بر این، انکود کردن 5 سورس کد اول در کپی بن به صورت کاملاً رایگان قابل انجام خواهد بود. به منظور انکود کردن سورس های بعدی نیز مبلغ بسیار کمی باید پرداخت شود.

اگر می خواهید بیشتر به پاسخ سوال کپی بن چیست دست یابید، حتماً باید با امکانات این سرویس آشنا شوید. از مهم ترین امکانات کپی بن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام خودکار عملیات رمزنگاری بلافاصله پس از انتخاب فایل مورد نظر و تحویل فایل نهایی در عرض چند دقیقه
  • امکان رمزنگاری فایل های XML در کنار فایل های php
  • قابلیت افزودن امضای دیجیتال بعد از رمزنگاری سورس کد
  • امکان محدود کردن اجرای کدهای php به یک دامنه یا سرور خاص
  • اضافه کردن کامنت به فایل های رمزنگاری شده php
  • امکان رمزنگاری اسکریپت های php shell
  • قابلیت اجرا فایل های منقضی شده

علاوه بر موارد مذکور، توسعه دهنده به کمک کپی بن می تواند اجازه دسترسی فایل های رمزنگاری شده را به کاربران دیگر بدهد.

امکانات سرویس کپی بن
امکانات سرویس کپی بن

استفاده از کپی بن توسط توسعه دهندگان وردپرس

در سال های اخیر، برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایرانی به طور گسترده از خدمات کپی بن استفاده کرده اند. یکی از دلایل اصلی استقبال کاربران ایرانی، استفاده از زبان برنامه نویسی php به منظور توسعه وردپرس است. به عبارت دیگر، می توان از خدمات کپی بن در راستای محافظت از کدهای php وردپرس به طور گسترده استفاده کرد. در راستای پاسخ به سوال کپی بن چیست، باید ابعاد استفاده از این سرویس در وردپرس نیز مورد بررسی قرار گیرد.  

کپی بن در وبسایت رسمی خود به آدرس www.copyban.com امکانات گسترده ای برای توسعه دهندگان وردپرس ارائه می دهد. از مهم ترین امکانات این سرویس می توان به ارائه ابزارهای مختلف به منظور سازگاری فایل های رمزنگاری شده با نسخه های مختلف وردپرس اشاره کرد. بنابراین، دیگر نیازی نیست توسعه دهندگان وردپرس نگران محافظت از فایل های php وردپرسی خود باشند.

استفاده از کپی بن برای وردپرس
استفاده از کپی بن برای وردپرس

سخن پایانی

دنیای زبان های برنامه نویسی و کدنویسی روز به روز گسترده تر و پیچیده تر می شود. به همین دلیل، استفاده از نرم افزارهایی از قبیل یون کیوب اینکودر می تواند امنیت و حفاظت از کدهای زبان برنامه نویسی php را افزایش دهد. به دلیل تحریم های بین المللی، استفاده از این نرم افزار برای کاربران ایرانی بسیار هزینه بر و دشوار است. در نتیجه، سرویس کپی بن برای کاهش هزینه ها و ارائه خدمات مشابه روانه بازار شد. در این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان تلاش کردیم تا با بررسی جوانب مختلف مسئله رمزنگاری کدهای php، پاسخ سوال کپی بن چیست را بدهیم. آیا تاکنون تجربه استفاده از این سرویس را داشته اید؟

خدمات مرتبط:

طراحی هویت بصری

سئو و بهینه سازی سایت

مقالات مرتبط:

چگونه در پینترست فالوور بگیرم؟

با بهترین ابزارهای بازاریابی آشنا شوید

پیام بگذارید