افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، روشی است که این روزها خیلی محبوب شده و تأثیر شگفتانگیزی روی افزایش فروش و برندسازی دارد. در این روش، از واسطهها یا افرادی برای تبلیغات استفاده میشود و در ازای عملکرد آن واسطه هزینه یا پورسانت پرداخت خواهد شد. اگر قصد دارید بدون سرمایهی اولیه، درآمد خوبی داشته باشید، این سایتها بهترین انتخاب هستند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید، ما در این مقاله بهترین سایت های همکاری در فروش خارجی را معرفی کردهایم. پس تا انتها همراهمان باشید.
بهترین سایت های افیلیت مارکتینگ خارجی
در ادامه برخی از بهترین سایت های افیلیت مارکتینگ خارجی را بر اساس نتایج جستجو و نظر کارشناسان آوردهایم:
Amazon Associates
Amazon Associates یکی از بزرگترین برنامههای افیلیت مارکتینگ است که به شما امکان میدهد از محصولات فروخته شده از طریق لینکهای متعلق به خودتان در آمازون کمیسیون دریافت کنید.
همکاری در فروش آمازون، قابل اعتماد، آسان و قدرتمند است و برای هر شخص تازهکاری انتخابی عالی محسوب میشود. در ضمن حق کمیسیون آمازون 10 درصد است. این ساعت رتبه اول و جز بهترین سایت های همکاری در فروش خارجی میباشد.

Refersion
Refersion یک پلتفرم افیلیت مارکتینگ است که راه حلی همه جانبه برای کمک به کسب و کارها برای مدیریت و رشد برنامه های افیلیت خود ارائه میدهد.

این پلتفرم ویژگیهایی مثل داشبورد قابل تنظیم، ساختارهای پرداخت کمیسیون و همینطور پرداخت خودکار را ارائه میدهد.
بازاریابی راکوتن:
بازاریابی راکوتن که قبلاً با نام LinkShare شناخته میشد، یک شبکه افیلیت مارکتینگ است که بستری را برای کسب و کارها فراهم میکند تا با ناشران ارتباط برقرار کنند و کمپینهای وابسته خود را بهینه کنند. آنها طیف وسیعی از ابزارها و منابع از جمله تجزیه و تحلیل و گزارش را برای کمک به کسب و کارها برای به حداکثر رساندن تلاشهای بازاریابی وابسته خود ارائه میدهند.

ShareASale
ShareASale نیز یک شبکه افیلیت مارکتینگ است که کسبوکارها را با ناشران در طیف وسیعی از صنایع و جایگاهها مرتبط میکند. این وبسایت یک پلتفرم کاربرپسند با ویژگیهایی مانند ردیابی پیشرفته، گزارش لحظهای و پرداختهای خودکار ارائه میدهد. ShareAsale یکی از بهترین سایتهای همکاری در فروش خارجی به شمار میرود.

Awin
Awin یک شبکه همکاری در فروش جهانی است که مشاغل را با ناشران در بیش از 180 کشور در سراسر جهان مرتبط میکند. آنها طیف وسیعی از ابزارها و منابع را برای کمک به کسب و کارها در مدیریت برنامههای افیلیت خود از جمله ردیابی، گزارشدهی و مدیریت پرداخت ارائه میدهند.

CJ Affiliate
CJ Affiliat یک شبکه همکاری در فروش جهانی پیشرو است که طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به کسبوکارها در ارتباط با ناشران و شرکا در حوزههای مختلف ارائه میدهد. آنها طیف وسیعی از ابزارها و منابع، از جمله گزارش در زمان واقعی، یکپارچه سازی API، و داشبوردهای قابل تنظیم برای مشاغل را ارائه میدهند. این سایتها به خوبی تثبیت شدهاند و طیف وسیعی از ویژگیها و منابع مفید را ارائه میدهند که میتواند به موفقیت کسبوکارها و ناشران در بازاریابی وابسته کمک کند.

ClickBank
ClickBank در محصولات دیجیتالی مانند کتابهای الکترونیکی و دورههای آنلاین تخصص دارد. این پلتفرم طیف گستردهای از محصولات را برای بازاریابان وابسته ارائه میدهد.

با این حال، شایان ذکر است که بهترین پلتفرم یا شبکه برای افیلیت مارکتینگ میتواند تا حد زیادی به ماهیت کسبوکار شما، مخاطبان هدف شما و جایگاه صنعتی که در آن هستید بستگی داشته باشد.
لیست سایت های همکاری در فروش خارجی
این چند سایتی که پیشتر معرفی کردیم، تنها چند نمونه از بهترین سایتهای همکاری در فروش هستند، اما سایتهای بسیار دیگری از این قبیل وجود دارند برای همین تصمیم گرفتیم لیست سایتهای همکاری در فروش خارجی را در این قسمت داشته باشیم.
22 سایت موفق همکاری در فروش خارجی در سال 2022:
- Amazon Associates
- eBay Partner Network
- ClickBank
- ShareASale
- Rakuten Marketing
- CJ Affiliate
- Avangate Affiliate Network
- FlexOffers
- AvantLink
- Skimlinks
- VigLink
- Pepperjam
- Partnerize
- Awin
- Impact Radius
- Webgains
- TradeDoubler
- LinkConnector
- Commission Factory
- Tradedoubler
- Zanox

برای داشتن درآمد دلاری از طریق اینترنت، سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ بهترین گزینه است. شما با سر زدن به این سایتها و مطالعه و تحقیق درباره شرایط و چگونگی انجام این کار به راحتی میتوانید کار خود را آغاز کنید و به درآمد برسید. در ادامهی مقاله به چگونگی انجام این کار میپردازیم.
چگونه در سایت های خارجی همکاری در فروش کنیم
برای پاسخ به این سؤال که چگونه در سایتهای خارجی همکاری در فروش کنیم باید چند مرحله را قدم به قدم انجام دهید.
- موضوع یا صنعت خاصی را انتخاب کنید که در مورد ان آگاه یا علاقهمند هستید: این موضوع به شما کمک میکند مخاطب خاصی را مورد هدف قرار دهید و محصولات یا خدمات مناسبی را برای تبلیغ پیدا کنید.
- یک وبسایت یا وبلاگ بسازید: یک وبسایت یا وبلاگ با ظاهری حرفهای ایجاد کنید که در آن بتوانید محتوای ارزشمند مرتبط با جایگاه انتخابی خود را به اشتراک بگذارید؛ این کار اعتبار شما را تثبیت میکند و مخاطبانی را جذب میکند که ممکن است به محصولات یا خدماتی که تبلیغ میکنید علاقهمند باشند.
- به پلتفرمهای همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) بپیوندید: در سایتهای افیلیت مارکتینگ که محصولات یا خدمات مرتبط با جایگاه شما را ارائه میدهند، ثبتنام کنید. نمونههایی از پلتفرمهای محبوب افیلیت مارکتینگ را در طول مقاله بهترین سایت های همکاری در فروش خارجی نام بردیم که میتوانید به آنها مراجعه کنید.
- محصولات یا خدمات مناسب را پیدا کنید: محصولات یا خدماتی را جستجو کنید که با جایگاه شما مطابقت دارند و معتقدید برای مخاطبان شما ارزشمند هستند. به دنبال محصولاتی با نرخ کمیسیون خوب و سابقهی فروش باشید.
- محتوای باکیفیت ایجاد کنید: محتوای باکیفیت را در وبسایت، وبلاگ یا شبکهی اجتماعی خودتان تولید و منتشر کنید. این محتوا میتواند شما نظرات، توصیهها، آموزشها یا مقالات آموزنده مرتبط با محصولات یا خدماتی باشد که شما تبلیغ میکنید. لینکهای وابستهی خود را در محتوا یا در مکانی قابل توجه در وبسایت خود قرار دهید.
- ترافیک را به سمت خود هدایت کنید: استراتژیهایی را برای هدایت ترافیک وبسایت خود اجرا کنید، مانند بهینهسازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social marketing)، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات پولی. هر چه ترافیک هدفمند بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دریافت کمیسیون بیشتر است.
- با مخاطبان خود درگیر شوید و اعتماد ایجاد کنید: از طریق نظرات، رسانههای اجتماعی و خبرنامههای ایمیل، با مخاطبان خود تعامل کنید. با شفاف بودن و فقط تبلیغ محصولات یا خدماتی که واقعاً به آنها اعتقاد دارید، اطلاعات مفیدی ارائه دهد و برای مخاطبان خود حس اعتماد ایجاد کنید.

مانند هر سرمایهگذاری تجاری دیگری، موفقیت در بازاریابی وابسته به زمان، تلاش و فداکاری است. مهم است که به طور مداوم استراتژیهای خود را تجزیه و تحلیل کنید و بهینهسازی انجام دهید تا پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانید.
نتیجهگیری
در طول مقاله به بهترین سایت های همکاری در فروش خارجی اشاره کردیم و درباره افیلیت مارکتینگ و نحوهی انجام آن توضیحاتی را ارائه دادیم.
این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) برای تبلیغدهندگان، ناشران تبلیغات و مشتریان مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:
- راهاندازی و اجرای ارزان
- بازگشت سرمایه
- ترافیک ارزشمند و هدفمند
- افزایش شهرت
- عدم نیاز به تجربه و تخصص
- همکاریهای ارزشمند
- آمار و دادههای رایگان
- خرید آسان و آنلاین
آیا شما به دنبال شروع یا بهبود کسب و کار خود با استفاده از افیلیت مارکتینگ هستید یا تجربه فروش در این سایت های افیلیت مارکتینگ داشتهاید؟ آیا شما اگر جواب شما بله است خوشحال میشیم این تجربه رو با ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ایان به اشتراک بذارید.